Deuren zijn van cruciaal belang voor uw bedrijfsvoering.
De mate van afhankelijkheid wordt pas duidelijk als een deur niet werkt, of doet waar hij voor bedoelt is. Dit kan per situatie en toepassing verschillen. In veel gevallen zijn standaard onderhoudsvormen niet toereikend om te voldoen aan de specifieke klantwens.
-
- Een echt servicebedrijf, niet afhankelijk van levering producten
- Professionele service
- Landelijk
- Merkonafhankelijk
Met het afsluiten van een onderhoudscontract worden er afspraken gemaakt over servicetarieven. Conform de klantwens kunnen afspraken met betrekking tot reactietijden e.d. worden vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA). Bij vervolgwerkzaamheden ontvangt u van ons binnen maximaal 5 werkdagen een aanbieding voor reparatie en/of vervanging. Spoedreparaties worden binnen 24 uur opgevolgd.
Om een passend onderhoudsvoorstel te doen is een goede inventarisatie van de klantwens de basis. Een opname op locatie en een gesprek met de juiste stakeholders is hierbij de eerste stap.