Multideur werkt voor vele grote facilitair dienstverleners en vastgoedbeheerders binnen Nederland. Deze samenwerking vraagt om een professionele service en optimale samenwerking om gezamenlijk de eindklanten het beste van dienst te zijn. Hierin is snelheid het belangrijkste uitgangspunt: snel kunnen reageren op storingen en vragen vanuit klanten, maar ook snel kunnen voorzien in informatie over uitgevoerde werken in het veld. Met haar moderne ICT systeem werkt Multideur volledig digitaal en kan het daarmee ook voorzien in de snelle informatievoorziening
Multideur helpt facilitair bedrijven verder in:
- Asset management: van inventarisatie van de deuren en componenten tot de registratie van wijzigingen, vervangen en interventies per deur
- Contract management: beheer van de contractafspraken als SLA’s, onderhoudsplanningen
- Professioneel onderhoud: onderhoud en keuring conform de geldende normeringen, aanlevering van digitale onderhoudsbonnen en het uitvoeren van NEN-2767 inspecties.
- Input voor MJOP trajecten
Enkele referenties:





Of vul onderstaand formulier in: